Airbike inSPORTline propaguje MMA hvězda Attila Végh

od | 20. 2. 2020 | Reklamy

Jednička na online trhu s fitness a sportovním vybavením, startuje reklamní kampaň pro zcela nový druh trenažeru Airbike. Ambasadorem kampaně je aktuální hrdina MMA a novopečený otec, Attila Végh.

Kampaň již nyní startuje na sociálních sítích, YouTube a dalších online kanálech. V nejbližších dnech se pak přehoupne i do největších komerčních televizí. Na celé video se můžete podívat níže.

Hlavní spot kampaně: Airbike od inSPORTline – Mašiny pro pravé hrdiny

Video vzniklo ve spolupráci se zlínskou audiovizuální agenturou Bumerang.film, která stojí i za tvorbou předchozích TV spotů společnosti inSPORTline. Režisérem je Bart Klimsza. Natáčelo se v přímo v Attilově „domovské“ fitness tělocvičně Spartakus Fight Gym.

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

V minulém desetiletí prožívala reklama na internetu turbulentní období. Očekávání byla vysoká, cena za proklik nízká a specialistů na online marketing jako šafránu na poušti. Dnes je již situace odlišná. Schválně nepíši opačná, jelikož stále lze vytvořit profitující...

Facebook představil nové logo. Design odpovídá aplikacím.

Facebook představil nové logo. Design odpovídá aplikacím.

Facebook přistoupil k radikálnější změně firemního loga. Společnost si uvědomuje, že již není pouze jedinou dominantní aplikací a toto vědomí chce přenést i na uživatele. Výsledkem je nové logo, které barevně koresponduje s celým repertoárem vlastních aplikací. První...

Automatické feedy míří do Google Merchant Center

Automatické feedy míří do Google Merchant Center

Blíží se evoluce na poli produktových kampaní, v listopadu se Google Merchant Center naučí vytvářet automatické feedy (zdroje) pro produktové inzeráty bez nutnosti zapojení XML zdrojů. Jak to funguje? Zjednodušeně, automatické feedy využívají roboty, kteří prochází...