Czech Social Awards 2019, hlasování a průběh

od | 29. 10. 2019 | Sociální sítě

I letos se chystá velká akce pro všechny sociálně pozitivní nadšence. Předávání cen Czech Social Awards 2019, proběhne již 28. listopadu na lehce netradičním místě.

Na co se těšit a jak se zúčastnit?

Motivem celého večera, během kterého budou oceněni nejvýraznější osobnosti sociálních sítích v Česku, je letos Noční život ve městě a proběhne v krásných industriálních prostorách Uhelného mlýna u Prahy.

Na místě si užijete živé hudební a taneční vystoupení a samozřejmě spousty známých tváří českých sociálních sítí ze kterých vzejde 6 vítězů, tedy vždy jeden pro každou kategorii. Letošní kategorie jsou Inspiration & Influence, Fun & Entertainment, Cosmo Rising Star, Fair Play, Social Special Award a Go Global.

Jak hlasovat?

Pro svého oblíbence můžete hlasovat pomocí webových stránek nebo skrze mobilní aplikaci dostupnou pro iOS i Android a to až do 1.11.2019. Následně proběhne sčítání hlasů a 11.11.2019 zveřejnění finalistů. Z těch můžete následně vybírat vítěze až do 24.11.2019.

Vstupenky na Czech Social Awards 2019

Akce se může zúčastnit každý, tedy pokud ještě seženete lístky. Ty jsou již nyní v prodeji v sítí GoOut. Za základní vstupenku zaplatíte 1490 Kč a cena zahrnuje vstup na kompletní program, welcome drink a občerstvení (snack i nealko). Exclusive vstupné je o poznání dražší. Za cenu 3990 Kč získáte vše co je v základu a navíc cestu tam i zpět speciálně vypraveným vlakem + vstup na afterparty.

Airbike inSPORTline propaguje MMA hvězda Attila Végh

Airbike inSPORTline propaguje MMA hvězda Attila Végh

Jednička na online trhu s fitness a sportovním vybavením, startuje reklamní kampaň pro zcela nový druh trenažeru Airbike. Ambasadorem kampaně je aktuální hrdina MMA a novopečený otec, Attila Végh. Kampaň již nyní startuje na sociálních sítích, YouTube a dalších online...

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

V minulém desetiletí prožívala reklama na internetu turbulentní období. Očekávání byla vysoká, cena za proklik nízká a specialistů na online marketing jako šafránu na poušti. Dnes je již situace odlišná. Schválně nepíši opačná, jelikož stále lze vytvořit profitující...

Facebook představil nové logo. Design odpovídá aplikacím.

Facebook představil nové logo. Design odpovídá aplikacím.

Facebook přistoupil k radikálnější změně firemního loga. Společnost si uvědomuje, že již není pouze jedinou dominantní aplikací a toto vědomí chce přenést i na uživatele. Výsledkem je nové logo, které barevně koresponduje s celým repertoárem vlastních aplikací. První...