Facebook představil nové logo. Design odpovídá aplikacím.

od | 5. 11. 2019 | Sociální sítě

Facebook přistoupil k radikálnější změně firemního loga. Společnost si uvědomuje, že již není pouze jedinou dominantní aplikací a toto vědomí chce přenést i na uživatele. Výsledkem je nové logo, které barevně koresponduje s celým repertoárem vlastních aplikací.

První výrazná změna

Nové logo je výsledkem počínání z posledních měsíců, kdy Facebook do svých aplikací doplnil označení „from Facebook“. Pro firmu se jedná o logický krok, neboť i nedávný průzkum potvrdil, že pouze 29% američanů ví, že Instagram i WhatsApp patří Facebooku.

Dynamické barevné zobrazení odpovídá vlastním aplikacím

Paradoxně se však nové logo společnosti vizuálně vzdaluje od loga sociální sítě Facebook, které zůstane ve stávající podobě.

Význam loga

Když lidé slyší Facebook, představí si automaticky sociální síť. Nicméně společnost má již delší dobu mnohem širší spektrum zájmů a služeb. Bylo tedy nutné odlišit značku od aplikace, ale zároveň neztratit kontakt. Nové logo využívá vlastní typografii a velká písmena pro znázornění své stabilní struktury, zaoblené rohy a změkčení uhlopříček pro dodání optimismu a široké mezery pro přehlednost i v menších formátech.

Sám Facebook v novém logu vidí zároveň sloučení 3 hlavních principů.

  • Jasnost: značka, která buduje porozumění
  • Empatie: systém, který respektuje kontext a prostředí
  • Vytváření prostoru: design, který podporuje lidi a jejich příběhy

Zdroj: Facebook.design

Airbike inSPORTline propaguje MMA hvězda Attila Végh

Airbike inSPORTline propaguje MMA hvězda Attila Végh

Jednička na online trhu s fitness a sportovním vybavením, startuje reklamní kampaň pro zcela nový druh trenažeru Airbike. Ambasadorem kampaně je aktuální hrdina MMA a novopečený otec, Attila Végh. Kampaň již nyní startuje na sociálních sítích, YouTube a dalších online...

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

Reklama na internetu v roce 2020: Jak podpořit své podnikání?

V minulém desetiletí prožívala reklama na internetu turbulentní období. Očekávání byla vysoká, cena za proklik nízká a specialistů na online marketing jako šafránu na poušti. Dnes je již situace odlišná. Schválně nepíši opačná, jelikož stále lze vytvořit profitující...

Automatické feedy míří do Google Merchant Center

Automatické feedy míří do Google Merchant Center

Blíží se evoluce na poli produktových kampaní, v listopadu se Google Merchant Center naučí vytvářet automatické feedy (zdroje) pro produktové inzeráty bez nutnosti zapojení XML zdrojů. Jak to funguje? Zjednodušeně, automatické feedy využívají roboty, kteří prochází...